Poika leikkiii muoviautoilla

Päiväkerho

Käynnistyy ma 8.1. 2024.

Päiväkerho on seurakunnan kasteopetusta, kasvatus lähtee kristilliseltä pohjalta, lapsilähtöisesti.

Kerhosssa kokoonnutaan kaksi kertaa viikossa oppien kiitollisuutta, toisen kunnioittamista, itsensä arvokkaaksi kokemista ja Jumalan hyvyyteen ja huolenpitoon luottamista. Toiminnassa on niin vapaita kuin johdettuja leikkituokioita, lauluhetkiä, askartelua, liikuntaleikkejä, satutuokioita, ulkoilua ja kynttilähetki, jolloin hiljennytään alttarin ääressä.

Päiväkerhot on tarkoitettu 2 – 5 vuotiaille lapsille. Lapset jäävät kerhoon ilman vanhempia. Mukaan lapsi tarvitsee omat eväät sekä kerhotossut.

Toimintaa ohjaavat koulutetut, kokeneet lastenohjaajat Riitta ja Tarja.

Seurakunnan varhaiskasvatus pohjautuu kaste- ja lähetyskäskyyn

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

(Mt. 28:19,20)

nainen leikki kahden lapsen kanssa