Toimintaa ja tapahtumia

Seurakunnassamme toimii lähetys- ja aikuistyön alaisuudessa seuraavat piirit ja ryhmät:

- Päivikit, kerran kuukaudessa torstaisin seurakuntatalolla kokoontuva toiminnallinen ryhmä.

- Viekin naistenillat, kerran kuukaudessa maanantaisin joukko kylän naisia kokoontuu Viekin seurakuntatalolle.

- Ilosanomapiiri, joka toinen maanantai seurakuntatalolla kokoontuva vapaaehtoisten vetämä raamattu- ja rukouspiiri.

- Olohuone,  tiistaisin klo 12-14, kaikille avoin, vapaaehtoisten vetämä toiminta. Voit tulla mukaan kahvittelemaan, juttelemaan, osallistumaan klo 13 ohjelmahetkeen, tekemään käsitöitä ja osaltasi vaikuttamaan siihen millaiseksi toiminta muodostuu.

- Lisäksi toimii joitain raamattu- ja rukousryhmiä. Niitä voidaan tarvittaessa perustaa myös uusia. Ota rohkeasti yhteyttä työntekijöihin.